Povrat robe, reklamacije i servis

POVRAT ROBE I REKLAMACIJE

Nakon preuzimanja robe kupac može u roku od 14 dana vratiti preuzetu robu prodavatelju pod slijedećim uvjetima:

Ako vraća neraspakirani proizvod u originalnoj ambalaži kupac snosi troškove dostave i otpreme a prodavatelj će mu vratiti čitavu uplaćenu kupoprodajnu cijenu za proizvod.

Ako je kupac naručio proizvod koji je naručen isključivo za njega nema mogućnosti povrata proizvoda, osim u slučaju reklamacije proizvoda Prodavatelj određuje u koju kategoriju spada vraćeni proizvod nakon što mu ga kupac vrati.

Proizvod koji bude oštećen nakon preuzimanja od strane kupca prodavatelj nema  obvezu preuzeti u povratu, te nema obvezu povrata uplaćene kupoprodajne cijene.

Proizvod koji nema garanciju i svu pripadajuću dokumentaciju koja je bila u proizvodu nakon preuzimanja od strane kupca, prodavatelj nema obvezu preuzeti u povratu, te nema obvezu povrata uplaćene kupoprodajne cijene.

U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili u roku od 30 dana od odobrenja povrata sredstava.

Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni. a može biti dostavljena kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta.

Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke, tj. datuma za osobno preuzimanje pošiljke.

Obavijest o jednostranom raskidu ugovora:

– Za: ENORMIS d.o.o., za trgovinu i usluge, Maksimirska 129/1, 10000 Zagreb

– Ovime Vas obavješćujem(o) da želim/želimo raskinuti ugovor,

– Datum zaključenja ugovora:

– Ime(na) potrošača (*): ________________________________________________________

– Adresa/e potrošača (*):_______________________________________________________

– Datum (*):______________

–  Potpis potrošača: ________________  (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru)

(*) Popunjava(ju) potrošač(i) kada koristi/e ovaj obrazac za jednostrani raskid ugovora.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:

Enormis d.o.o.

Maksimirska 129/1

10000 Zagreb

ili na e-mail adresu: info@enormis.hr
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 14 dana od dana primitka prigovora.

SERVIS

Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Ukoliko se radi o kvarovima unutar jamstvenih rokova, što ne podrazumijeva kvarove nastale unutar 14 dana od preuzimanja pošiljke ili neispravnosti koje su utvrđene nakon samog preuzimanja pošiljke, kupac treba kontaktirati  info@enormis.hr ili na telefon +385 1 5588 946

Ukoliko je naručeni proizvod neispravan, ne odgovara opisu na stranici ili jednostavno ne ispunjava očekivanja kupca moguće je, u roku 14 dana od primitka narudžbe, napraviti zamjenu ili povrat proizvoda. Nakon isteka roka od 14 dana kupca usmjeravamo na naš odjel za reklamacije +385 1 5588 946 ili  info@enormis.hr.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja ili vam treba bilo kakvo pojašnjenje molimo da nas kontaktirate na besplatni telefon +385 1 5588 946 ili putem e-maila:  info@enormis.hr.

Hvala na posjeti :)
ostanimo u kontaktu!

Obaviještavat ćemo vas o akcijama, novostima i popustima u našoj web trgovini.

Hvala Vam što ste se upisali na newsletter listu!

Dogodila se greška.