Enormis d.o.o., Maksimirska 129/1, 10000 Zagreb
Upisano u trgovački registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem: 080697855
Temeljni kapital uplaćen u cijelosti: 20.000,00 kuna
Žiro račun: HR2024020061100552938, SWIFT: ESBCHR22
MB: 2522535, OIB: 14605617377
Email adresa: info@enormis.hr; info telefon: +385 01 5588 946
*Cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema fiksnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika.
Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.
ZAMJENE NARUČENIH ARTIKALA
1. Mogućnost zamjene
Zamjena naručenih artikala moguća je u slučaju kada naručeni artikli nisu korišteni, odnosno nošeni (osim isprobavanja) u slučaju radne odjeće ili obuće i bitno je da sačuvate originalnu ambalažu (kutije, deklaracije, vrećice, etikete).
U slučaju narudžbe radnih cipela ili radne odjeće slobodno sve možete isprobati nakon što Vam artikli stignu na adresu isto kao što biste ih isprobali kod kupovine u fizičkom dućanu, a ukoliko utvrdite da Vam model odgovara, ali Vam veličina ne odgovara možete napraviti zamjenu.
Ukoliko se radi o higijenskim proizvodima kojima se vrijednost umanjuje otvaranjem ambalaže zamjene za te proizvode nisu moguće (respiratori, maske za disanje…).
2. Proces zamjene
Ukoliko zadovoljavate uvjete za zamjenu proizvoda možete je napraviti na slijedeći način:
1. Ispunite formular za zamjenu artikala ispod teksta
2. Zapakirajte narudžbu i pošaljite je na adresu Maksimirska 129/5, 10000 Zagreb, Enormis d.o.o. kurirskom službom po Vašem izboru, a ukoliko ste u blizini artikle možete vratiti izravno u naše skladište na istoj adresi
Nakon što zaprimimo Vašu pošiljku na adresu provjerit ćemo jesu li artikli neoštećeni (ne nošeni) i u originalnom stanju kako su i poslani na Vašu adresu, te odmah nakon uspješne provjere poslati Vam novu veličinu ili drugi artikl na Vašu adresu ukoliko imamo traženi artikl na stanju. Ukoliko je proizvod potrebno naručiti ili pričekati da stigne na stanje kako bismo Vam ga poslali o tome ćemo Vas obavijestiti putem e-maila koji ste naveli u formularu.
OPREZ: Ukoliko nam pošaljete artikle za zamjenu koji ne odgovaraju uvjetima za zamjenu artikala (npr. nošenu odjeću ili obuću) nažalost nećemo Vam moći napraviti zamjenu, a pošiljku ćemo Vam poslati natrag na Vašu adresu o Vašem trošku o čemu ćemo Vas prethodno obavijestiti.
3. Trošak zamjene (transporta/poštarine)
Trošak uspješne (odobrene) i neuspješne (ne odobrene) zamjene u oba smjera snosi kupac. Cijena slanja na našu adresu ovisi isključivo o načinu koji sami izaberete za slanje pošiljke na našu adresu, a trošak slanja zamjenske pošiljke na Vašu adresu nakon odobrenja zamjene iznosi 35 kuna s uključenim PDV-om.
OBRAZAC ZA ZAMJENE